MaveTeam (salaiset kansiot)

Sisäalueet:KuvaTerveys/ravinto

Re: MaveTeam (salaiset kansiot)

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 20:48

admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 20:56

quiz Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 09.01.2011 17:46
Sisällöntuottaja

Viestit: 3649 Poista viestiAnna varoitusInformaatioIlmoita tämä viestiMuokkaa viestiäVastaa lainaamalla

"Ajattelin, että Suomen netti-bodyskene tarvitsee sellaisen palstan, jossa on mahdollisuus keskustella vapaasti eri asioista, kuten eri
valmistajien lisäravinteiden hinnoista, laadusta, tarjouksista ja saatavuudesta. Sananvapaus, mielipiteiden ilmaisu ilman jatkuvaa bannien pelkoa ja kuluttajien tietoisuus markkinoilla myytävien lisäravinteiden
hinnasta ja laadusta oli se konsepti, jonka ympärille lähdin projektia toteuttamaan. "

Jos sanoi UFS-tuotteen sisältävän aspartaamia, sai bannit.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 20:57

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 20:39
Sisällöntuottaja

Paikkakunta: Nokia Poista viestiAnna varoitusInformaatioIlmoita tämä viestiMuokkaa viestiäVastaa lainaamalla

12.05.2006, 11:15 #401

Mahariski

Liittyi: 03 / 2006
Asuinpaikka: Nokia
Ikä: 50

Reino pääsi viestiin numero 666 11.5 23:05 ...Sattumaako?

Snellmanin päivän kunniaksi pajastan,kuinka politiikkaa Nokialla tehdään. Tänään Nokian Uutisissa pelootellaan,että puntinkolistelusta aletaan ottaa rahaa. Liikunta-ja nuarisolautakunta esittää,että Yrittäjäkadun (entisen keilahallin) voimailutilasta alettaisiin maksuttaa vaikkapa kaksi eugenia kerta.

Mutta ei hätiä. Marko Asell kohta jyrähtää ja nousee kaikkien voimailjoiden sankariksi. Hänellä on uusi Missio seitsenvuotis sykleihin liittyen...
Attached Thumbnails

Mahariski
Näytä tiedot profiilista

Lähetä privaviesti käyttäjälle Mahariski

Lähetä sähköpostia käyttäjälle Mahariski

Etsi lisää posteja käyttäjältä Mahariski

Lisää Mahariski kaverilistaasi

12.05.2006, 12:28

Mahariski

Floyd Patterson kuoli eilen 71-vuotiaana sairastettuaan kekkosentautia Alzheimeria ja eturauhassyöpää. Olympiakultaa Helsingissä 75-kiloisissa. Hän voitti kaikkien aikojen nuorimpana raskaan sarjan MM-tittelin 1956 tyrmäten 21-vuotiaana Archie Mooren viidennessä erässä. Hävisi sitten kolmen vuoden päästä Ingemar Johanssonille,mutta vuosi myöhemmin otti tittelin takaisin. Sonny Liston tittelin sitten häneltä otti - mutta Floyd yritti vielä come backia Listonia vastaan 1963,Muhammed Alia vastaan 1965 ja Jimmy Ellisiä vastaan 1968. Saldo ammattikehissä 55 voittoa,joista 40 tyrmäyksellä.Kahdeksan tappiota.

Pohjolan Ingolle löytyi Hattulasta manttelinperijä.Apu-lehti kirjoitti: Onko rAIMO Nisula uusi Ingo? Kuvassa on äitini pikkuveli 1960-luvun alussa ja isä-Jalmari saa kohta kyytiä.Ei vaiskaan,pikkuveli Reijo joutui sparraamaan.
Floyd Pattersonilla oli vähemmän tunnettu pikkuveli,josta tuli Raimolle sparraaja joskus myöhemmin. Kyllä minulla olisi enostani jotain historiikin tynkää kirjoitettuna,mutta kun modet eivät sitten millään kasvata tekstipohjaisten liitetiedostojen kilotavumäärää. Palaan asiaan pätkittäin myöhemmin,sillä täällä Nokialla -yllätys,yllätys- on varjoisilla kujilla muutama boxeri noilta ajoilta ja heillä on kokemusta Raimon vasurista. Palaamme asiaan...
Attached Thumbnails
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 20:58

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 20:42
Sisällöntuottaja

Paikkakunta: Nokia Poista viestiAnna varoitusInformaatioIlmoita tämä viestiMuokkaa viestiäVastaa lainaamalla

12.05.2006, 12:51

Mahariski

Voi kuinka moni teisä olis niin ilone,kun pääsis kärpäsenä kattoon suljetun osaston perfomanceja. Sitä saa mitä tilaa,Aumo ottaa kameran mukaan ensi yävuoroon...
Ehtoolla sopii neloselta kattoo movie Pahuuden kartano,jossa liikahdellaan levottomasti wanhassa mielisairaalassa. Noin niinku johdatuksena tulevia varten.

Pitkäniemen tyhjillään oleva rakennus 15 on toiminut kulissina niin monelle produktiolle. Jos nyt vaikka muistellaan Kummelien kultakuumetta. Sehän alkaa siitä,kun joku snadi hoitsu pläjäytetään ikkunasta lävihe. Stunttimies tuli tosiaan pahvilaatikkokasaan sieltä korkeuksista niin,että läjähti. Potilas karkasi elokuvassa etsimään Kyrpä-Joosepin kulta-aarretta. Hakekaa Makuunista moinen leffa ja bongatkaa,onko Mahariski mukana?

Mahtoiko tulla viime vuonna kotimainen jännityssarja Yöhoitaja. Kuvattu Pitkäniemen yössä,jolloin muuan hoitsu myös paikalla. Surkee sarja,mutta miljöö mukavaa. Rakennuksen 15 ahdistavilla ja kolkoilla käytävillä,joissa maali hilseilee ja nurkista kuuluu outoa rapinaa täyden kuun aikaan. Saattaapi näkyvä haahmojakin.

Jos siellä nyt on extreme äijiä kuulolla,voin järjestää ikimuistoisen yönviettopaikan. Muuta siinä voi tulla äkkiä äitiä ikävä...
Attached Thumbnails

Mahariski
Näytä tiedot profiilista

12.05.2006, 12:55

Kowalski
HIps don't lie

Asuinpaikka: Stadist
Postitti alun perin Mahariski
Voi kuinka moni teisä olis niin ilone,kun pääsis kärpäsenä kattoon suljetun osaston perfomanceja. Sitä saa mitä tilaa,Aumo ottaa kameran mukaan ensi yävuoroon...
Ehtoolla sopii neloselta kattoo movie Pahuuden kartano,jossa liikahdellaan levottomasti wanhassa mielisairaalassa. Noin niinku johdatuksena tulevia varten.

Pitkäniemen tyhjillään oleva rakennus 15 on toiminut kulissina niin monelle produktiolle. Jos nyt vaikka muistellaan Kummelien kultakuumetta. Sehän alkaa siitä,kun joku snadi hoitsu pläjäyteään ikkunasta lävihe. Stunttimies tuli tosiaan pahvilaatikkokasaan sieltä korkeuksista niin,että läjähti. Potilas karkasi elokuvassa etsimään Kyrpä-Joosepin kulta-aarretta. Hakekaa Makuunista moinen leffa ja bongatkaa,onko Mahariski mukana?

Mahtoiko tulla viime vuonna kotimainen jännityssarja Yöhoitaja. Kuvattu Pitkäniemen yössä,jolloin muuan hoitsu myös paikalla. Surkee sarja,mutta miljöö mukavaa. Rakennuksen 15 ahdistavilla ja kolkoilla käytävillä,joissa maali hilseilee ja nurkista kuuluu outoa rapinaa täyden kuun aikaan. Saattaapi näkyvä haahmojakin.

Jos siellä nyt on extreme äijiä kuulolla,voin järjestää ikimuistoisen yönviettopaikan. Muuta siinä voi tulla äkkiä äitiä ikävä...

No vitali scherbo!
Laitan tähän nyt tämän sanan joka on niin potentti etten ole sitä ennen eläissäni kirjoittanut.

MIITTI !
admin2
Ylläpitäjä

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 20:47
Sisällöntuottaja

Mahariski

Siellä ne vaaleissa kauhtanoissaan ökysheikit kyttäs soiro tanassa naisten korkeutta,pituutta,seivästä Niinku määki. Mutta mun vaimolla on ihan yhtä hyvää pitkää säärtä ja treenattua reisilihaa
eikä hän ole kotona pukeutuneena rätteihin niin,että vain silmät vähä näkyy. Päinvastoin on tuossa ihan vieressä muka katsovinaan telkusta jotain ohjelmaa ja huulet töröllään maireesti levittelee jalkojaan,mukamas jumpaten tai jotain. Mutta ei tässä ny kerkee,kun lapsosetkin on kaikki valveilla vielä.
Pakko käydä kaikki turhatkin threadit läpi kohta,ettei kuvankäsittelyyn erikoistunut zz pääse yllättämään jossain dieettiosiolla,joilla en juurikaan käy.

Mutta nämä GP-kisat on kamalia katsottavia.Minä kun olen heittolajien mies...niin eihän niitä saatana näytetä kuin muutama sekunti. Sensijaan jotain pitkän matkan jolkotusta näytetään niin,että ne kaikki kymmenen jänistäkin saavat jo minuuttitolkulla arvokasta lähetysaikaa. Ne on vielä niin saman näkösiäkin kaikki.Pienipäisiä Nandi-heimon miehiä,joista ei valkoinen mies erota yksilöä. Ihan kun bodausgallerioissa. En minä erota niitä posettajia toisistaan.Kaikki saman näkösii,ei erotu mitään persoonaa.

Oli muuten hiano enne eilen Nokian kentällä,kun lasten urheilukoulu alkoi. Kentän poikki juaksi kauheeta kyytiä rusakko. Siis jänis! Niin minä niitä luonnon merkkejä luen,ennusmerkkeihin luotan, Luvassa hyvät heittokelit!
Attached Thumbnails
admin2
Ylläpitäjä

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 20:49
Sisällöntuottaja

13.05.2006, 23:48 #417

Mahariski

Pitkäniemen museossahan kannattaa toki käydä,Mahariski suosittelee. Roinaajia varmaankin kiinnostaa ne kaksi isoa lasipurkkia,joissa on toisessa miälisairaan aivot ja toisessa hoitajan. En minä niissä mitään eroa ole havainnut,mutta kallokokoelmaa olen mittanauhan kanssa tarkkaan tutkinut ja muutenkin kallonmuotoeksperttinä asiaan paneutunut.

Kylmät wäreet sitten kulki munaskuissa,kun lehrestä luin,että Tansaniasta on löydetty aiemmin tuntematon apinasuvun edustajan kallo. Rungwecebus,Kipunji Rungwecebus! Eläinten maailmassa suurin yksikkö on luokka ja sitä seuraavat lahko,heimo,suku ja laji. Heimo voidaan jakaa kymmeniin sukuihin ja suku taas voi pitää sisällään satoja lajeja.

Treenari80:stä närkästyneiden kallonmuotoja vertailemalla hoksasin asian,jota antropolgit ovat suotta etsineet sata vuotta. Ihminen luokitellaan kuuluvaksi nisäkkäiden luokkaan,etureisisten lahkoon,ihmisapinoiden heimoon. Johon olen nyt löytänyt jo kadonneksi luullun hominidien heimon edustajia elävänä tällä voorumilla. Ihmisen kehitys noista ihmisen kaltaisista kehittyi vuosimiljoonia sitten Homojen sukuun ja sapiens lajiin ja evoluution myötä on nyt tulossa tämän lajin threadin kliimaksi...Homo Sarpaticus. En nyt sano jotta Ecce Homo

...vaan katsokaa noita potareitten kuvia,joissa ovat vähä-älyisimmät peittäneet kasvonsa. Nokkelimmat hominidit sentään ovat leikanneet kuvista koko pään pois,etei kallonmuoto näy kriittiselle silmälle. Mutta puuttuva rengas ihmisapinoiden ja Homo Sarpaticuksen väliltä on nyt siis löyretty ja heitä voi mennä uusin silmin arvioimaan seuraavaan potauskisaan,johon ainakin jo muutama hominidi on ennakkoon ilmoittanut kowalski treenaavansa...
Attached Thumbnails

Mahariski
Näytä tiedot profiilista

14.05.2006, 00:58 #418

Mahariski

Viestit: 766 Kowalski tai joku muu: Mikä kasvikuntaan kuuluva on avatarassa juuri nyt? Kolmen onnistuneen kuva-arvoituksen ratkaisun jälkeen järjestyy miitti. Liittyy asia jotenkin tähän mEAT it! Mutta johdatuksena Pitkäniemen suuriin salaisuuksiin voidaan tässä vaiheessa näyttää houruinhoitaja Mahariskin vaatekaappi osaston APS4 kellarissa. Vahinko,että on kuvaliitteet niin pieniä,ettei tekstit erotu,mutta siinä ovessa lukee,että oven edessä runkkaaminen kielletty. Naishoitajat sinne aina tuppaa miezten pukuhuoneeseen,kun silmä välttää. Kaapissa on kuula ja se eukeenille ilmoitettakoon,että se on sitten minun ideani,vain minun...että tulossa on ihan oma kuvagalleria: Aimo intissä. Kertomus siitä,kuinka maitojunaan pääsee ja kyykytetään Suamen pualustusvoimia vuodelta 1976! Ja oikeastaan sinne voidaan koota kaikki hinttikuvat...
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 20:59

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 20:52
Sisällöntuottaja

Mahariski

Olin eilen aamulla Sumosauruksen kanssa kiakkoo heittämässä Nokian keskusurheilukentällä,kun siihen tuli muuan joutomies sieltä toimiston varjosta asettelemaan jotain liehuvia lippuja kentän kulmiin.
Nurmi oli niin kuiva,että sai olla tarkkana,että löysimme välineen maahantulojäljet. Äijä tuli sitten sanomaan meille,ettei kentällä saa heittää kiekkoa koko kesänä muuta kuin kilpailuissa,että pitää mennä läheiselle hiekkakentälle. Menee nurmi kuulemma huonoon kuntoon.

Mutta eihän sinne kovalle hiekkakentälle voi kilpakiekkoja mennä pilaamaan.Ei siellä voi heittää kuin halpoja kumikiekkoja ja nekin kuluu äkikseen pilalle. Tiedät kyllä. Illalla sitten oli kentällä paikallisjalkapallo-ottelu kyseisellä viheriöllä ja kävin katsomassa,missä kunnossa holy green oli ottelun jälkeen,kun nappulatossuilla oli keväinen kenttä muokattu kynnöspelloksi.

Että näin meillä täällä Nokialla! Saavat kyllä kaupungin nettisivuillekin laittaa keskusurheilukentän kohdalle toisen nimen: keskusjalkapallokenttä. Perkele.
Attached Thumbnails
admin2
Ylläpitäjä

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 20:59
Sisällöntuottaja

Mahariski

Kävin salilla,mutta aamulla oli jo paska ruikulla ja muutenkin alavireinen olo. Halusin vain miljööterapiaa. Mentiin sitten Lidliin viämään tyhjiä pulloja.Oli niitä kauhia määrä. Vaimon kaa kahdelta luukulta niitä sinne mätettiin ja huonosti nukutun yön jälkeen pyysin vaimoa kahdesta eri kuitista katsomaan,montako oli tölkkejä,pulloja yhteensä...166.
Kävi siinä sitten eriskummallisesti -samalla kun mätin kalasäilykettä ostoskärryyn- tuli tutun näköinen mies siihen. Sanoin vaimolle,etkös tunne muka. Löin äijälle kauheen käpäläni handuun ja tokasin,jotta älä ny vaan lirauta housuus -Minä olen Aimo Mattila! Kai sillä vanhuksella vähän lirahti,eikä tunnistanu minua. Meinaan olin sillon enempihiuksinen ja partakin siivottomampi,kun 15 vuotta sitten viimeksi nähtiin. Silja-vaemo vei tuolloin minut näytille isänsä siskon miehelle Niilo Hurmalaiselle (googleta),joka toki tuollonkin minua kavahti kowalski.Mutta kolmen minuutin päästä oli esittelemässä kivikokoelmaansa...
No siinä vähä lidlissä oltiin hämillämme kaikkien näiden vuosien jälkeen ja minä koetin keventää tunnelmaa sanomalla -Nipa-et oo vanhentunu näinä vuasina ollenkaan! Nuarentunu vaan. Ryhristäyty siinä sitten hengen palossani ja sanos, jotta seittemäs päivä oon syntynyt ja yhä seittemäs bändis torvee puhallan! Rupes taas oleen liikaa numerologiaa! Eikun Alkosta hakeen valkkaria.Siitä autotallin ovelta tasan kello 12 soitin eräälle painonheittoon kybällä kohta hurahtavalle,mutta omalla kännykällä puhelu katkesi kolmasti.Vaimon känny pelas paremmin ja siällä langan toises päässä oli mulle ihan outo ihminen,muttei savon murteesta tahtonu loppua tulla.Mitä lie hölötti asioita. Kun vihdosta viimein hänestä eroon pääsin,pyysin vaimoa katsomaan montako minuuttia puhelu kesti. Vastaus: 3x7
Attached Thumbnails
admin2
Ylläpitäjä

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:00
Sisällöntuottaja

zz

Ikä: 39

Mahariski raahaa tuota fakin heittopainoa joka paikkaan.( on sillä reidet kasvanu)
" missäs se heittorinki olikaan"
Attached Thumbnails
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 21:00

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:02
Sisällöntuottaja

16.05.2006, 10:59

Kowalski
HIps don't lie

Asuinpaikka: Stadist
Isä sano meille pojille sillon pienenä aina kun satoi vettä,että sitä tulee kuin Esterin perseestä. Tämmöinen mielikuva on sitten aikamieheksi asti minua kiusannut,kun en varmuudella tiedä,minkä aivoituksen isäni minulle antoi opiksi ja ojennukseksi. Pitääkö minun loppuelämäni tätä asiaa vielä työstää,vai osaako joku auttaa? Perustuuko tositapahtumiin? Onko joskus elänyt joku Esteri,jota on kauempaaki tultu katsomaan ja kumartamaan. Joku Hattulan ikoma Pyhä Birgitta? Minua nämä keskiaikaiset myytit ja legendat kiehtoo.

Esteri on pesukonemerkki. Siinä on vedenpoistosuutin takana.

Onko Mahariski tulvinut ilmoittautumisia Nokia-päiville? Olen iiris tiukkana tuijottanut postilaatikkoa, mutta ei sieltä vieläkään ole kutsua tipahtanut. Mulla on teatteriliput lauantaille, mutta saisin ne vielä siirrettyä jos näin pääsis käymään.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 21:00

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:08
Sisällöntuottaja

18.05.2006, 15:43 #461

Mahariski

Vivala ranskanpullaa sieltä tuli ja minun täytyy selkoa siitäkin ohjelmasta nyssi antaa. Piti lähtee kauppaan hakeen Ölvii ja Iltis. Seonny tyydyttävä siinäkin nettiversioon.Mitä on lööpissä today!

Aamulehtikin jäi loppuunkäsittelemättä...

Kriisi Teamin 12 jäsentä 7 päivänä viikossa...
Rahkanaamaryhmässä rytmiliikunnalla hermoston aktivointia...
Tyhjyys pelottaa,se pitää täyttää,SE ON TÄYTTYMÄSSÄ...
Tyhmä saa olla muttei hulukki...

MINÄ OLEN synteesi seitsemästäseitsemästä skitsofreenikosta...
Verkot on viritetty...
Erillinen heittopaino juoksusiimalla,siiman paksuus itse määrättävissä,hopealanka venyy ja paukkuu...
Hilseilevää seinää,suljettuja sairaaloita...
Sininen hevonen jatkaa laukkaansa Vilenin Herttua seljässään...
Yö on pimeä,meidän yömme.Haluu nukkua,nukkua -pois...

Olette kuulleet puhuttavan Ruusu-Rististä,mutta minä sanon teille...se ruusu ei ole punainen. Rentun ruusu on vihreä. Keskity sisäisellä silmällä vihreään ruusuun,näe se ilman silmiä...katso kedon kukkasia! Eivät ne huomisesta huoli...
Siinä se ohjelma?
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 21:03

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:13
Sisällöntuottaja

Mahariski

Tässä on hyvää aikaa vielä...ennenkuin nährään LOOORDIN Entrance! Josta otan mallia,kun mennään kesäkuun alussa yhdelle pöllötimelle näyttään heittämisen mallia. Nokialaiset vyäryy sinne nyhveröitten kentille kauheella volyymilla...

Osastonhoitaja pari päivää sitten taas kiusasi minua ja vaati,että menen johonkin haastatteluun. Sanoin hänelle,että MieliNet-projekti on perseestä. Osastolle tuloo potilaita kaikista ovista ja vilkkaimmat uloskirjottautuu niistä ikkunoista,joita ei ole vielä pleksiin vaihdettu. Ei meillä ole oikeesti aikaa osallistua joka vitun tutkimuksiin. No pakko oli mennä.

Siinä olikin poikkeuksellisesti miehenalku tutkimustyötä tekemässä. Osastolla on jo neljä tai viisi Pekka-nimistä hoitajaa.Joka toisella taas toinen ristimänimi on Antero. Eiköstä vaan siinä sitten moljottanu Pekka Makkonen TtM-opiskelija Turun yliopiston hoitotieteen laitokselta. Ihan lupaava kölvi noin muuten.Heitettiin sitten small talkia ...Ai sä oot Halikon sairaalassa ollu töissä.Jaa,tiesitkös että vaimoni äiti oli siellä osastonhoitajana ja isänsä ulkotyönjohtajana.Ekkö tienny? Tiesikkö,että mielurikurssini aikana kyseissä sairalassa suoritimme kyselyn potilaan reggressiivisen seksuaalisuuden kohtaamisesta hoitotyössä ...ja outoihin kysymyksiin vastattiin innokkuudella.Ekkö tienny? Tiesikkö,että kymmenen vuoden päästä joku oikee hoitotieteilijä varasti aiheen ja taisi tulla hänestä oikein älymölö? Ekkö tienny?

(jatkuu...)

Mahariski
Näytä tiedot profiilista

18.05.2006, 23:06 #464

Mahariski

...haistattelussa piti olla kolme hoitsua samaan aikaan,mutta se kolmas ymmärsi kääntyä ovelta pois,kun näki vitutuskäyräni olevan korkealla.Lähti vissiin työterveyshuoltoon jonottamaan vuoroaan saikkua ottaville. Siihen jämähti naapuriosaston Raakel Liekin näköne nadja,lamaantu kaulasta alaspäin -vaikka hänenki teki mieli karata. Makkosen Pekka ei tiennyt,mitä oli tuloossa. Otin nyt kuitenkin vielä 'dokumentäärisen kuvan* (kun luuli jotta jo kavereita ollaan) haistattelutilanteesta ja antoi kotisähköpostiosoitteensa,kun olin luvannut lähettää hälle aumoisia Halikon sairaalan tutkimuuuksiani...

Pekka boy höpötti alustuksensa ja kehotin häntä kiiruhtamaan.Selvitti,että puheet nauhotetaan ja valitti sitä,että hoitsut ovat olleet vähän arkoja puhumaan mikrovooneihin. Sanosisin Pekka Lipposen seikkailujen olevan kohta alkamassa: Ekkös tiänny,että ketales ylihoitajalla on piilokamera tieteellisen kirjastomme hyllyköissä? Seuraa sieltä salaa,mitä mättöö on tulossa Mahariskilta? Heh heh hauska mies - ajatteli Makkoset housuissa Pekka.

Puolitoista tuntia tasan oli tarkka aika joka oli käytettävissä. Siinä moljotti pöydällä shakkimiesten sekundaattori. Olekko poeka valmis,pelaako vehkeet varmasti? Pas nauhuri käyntiin! Nyssitä tuloo! Esimieheni käskystä.

(jatkuu...)

Mahariski
Näytä tiedot profiilista

18.05.2006, 23:29 #465

Mahariski

Voi vittu multa pääsi itku,kun rakkauden lähettiläämme alkoivat virsiä veisata! Siinä oli joku Ukrainan minihame irvokkaana kontrastina ennen kottaraisiamme.
Ja se Suomihattu ja ne siivet ja se sawu!

Pekka perkele,nauhuri käyntiin. Record: Sävelavaimena yllättäen päästin miälipuolisen naurun ja sitten läähätin mikrovooniin niin kauan kuin nauruni vielä ihanasti kaikui hallintolan kivisillä käytävillä...
Sitten pidin monoloogia välillä juuri hengittämättä koko puolitoista tuntia ja olin vain välysmiehenä jo kuolleiden hoitsujen sialuparoille. En muista jumalaista vuodatustani.Jotenkin se siitä alkoi,että kysyin Lipposelta... Mitä vittua te sieltä Turusta tuutte tänne meitä kiusaamaan.Eikö siellä ole ihan riittävästi hulkkeja omasta takaa? Etkö ymmärrä molopää,että hoitotiede ja hoitotyö etääntyy koko ajan toisistaan - koskaan enää kohtaamatta? jne pläp pläp. Pojalla alko kuuppa punottaan aika äkkiä. Jos jonkun lyhyen kysymyksen esitti -minä vastasin siihen ummet ja lammet ja syrjähdin soillakin siinä välillä ja toki päästin kiimahuutoo ja matkin kuikkia. Jos kysy liian pitkän kysymyksen,vaadin häntä sen uudestaan kysymään,kun ei ittekään enää muistanu,mistä se jargoni alkoli. Änkytti ja moljotti,eikä tahtonu päästä ollenkaan siihen tilaan,mihinkä piti,että hän muka rulettaa ja kysyy. Minä kyselin ja vastailin niitä näitä,välillä näytin parhaat taitsiimovet ja vilautin etureittä (jatkuu...)

Mahariski
Näytä tiedot profiilista

18.05.2006, 23:55 #466

Mahariski

Loopukliimaksi! Kun Pekka pamautti sekundaattorin (kuinka hapiaan aika oli kulunutkaan) mäsäks ...niin ei artikuloinutkaan enää hianosti,vaan sanos jotta
VOI VITTU MÄ JOUDUN KIRJOITTAMAAN TÄMÄN KAIKEN SANASTA SANAAN!!!

Pyysin muka anteeksi,kun en tiennyt,että siten joutuu haistattelun purkamaan

Kyselin,että onko googlettanu itteensä vähään aikaan. Että kannattaa parin päivän päästä se tehdä... Kiiruhdin siitä sitten osastolle hyvin tietoisena siitä,että olin muuttanut nuoren ihmisen urasuunnitelmia.
Attached Thumbnails
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 21:03

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:21
Sisällöntuottaja

20.05.2006, 01:47

Cockton
Kesä dietaten <3

Liittyi: 11 / 2005
Asuinpaikka: Espoo
Ikä: 25
Postitti alun perin reino
Jooo tääl on kivaa ja mahariski antaa mun käyttää konetta mutta vaikee kirjoitta yhdelläkädellä kuin toinen pitää olla pakkopaidassa yuliyökkö käski.

Mene nyt nukkumaan siitä
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 21:04

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:23
Sisällöntuottaja

20.05.2006, 03:10 #484

reino
Road Rage

Liittyi: 11 / 2005
Viestit: 818 No nyt me sovittiinkin tää homma niin päin, että laitettiin Mahariski pakkopaitaan. Yliyökkö käski. Tosin siihen tarvittiin vartijapojat Hubba ja Bubba vähän jelppaamaan, mutta hyvinhän se sitten loppujen lopuksi meni. Nyt se kuolaa tuossa kahleissaan ja huutelee, että soitelkaa tytöt ja pojat, soitelkaa! Kenenkäs tyttöjä ja poikia te kaikki oikein olettekaan, tunnenkos mä teitä?

Ja me soitellaan sille grammarilla jokkantiita ja Stalinin puheita ja näytetään rainalta Leni Riefenstahlin varhaistuotantoa. Jokkaantiista se tykkää ja koittaa taputella töppöjalallaan lattiaan tahtia, mutta filmitarjonta pitäis kuulemma olla tuoreempaa. Jotain sukellusfilmejä. Impressioita veden alla tai jotain sellaista se kinuaa. Ja sitten pitäis vielä hieroa häntä pienellä ja hellällä otteella. En kehdannu kysyä, että mistä. Vissiin itsetuntoaan pitäis hivellä. On se vaan semmonen...
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 21:04

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:26
Sisällöntuottaja

Kuka on Reino sillee oikeesti

Panin privaa viime yönä Hulkille ja Reinolle,jokka roikku koko yön linjoilla -että soittakaa...ja puhelinnumero. Ymmärrettävää että natu potari Hulkki lutkutti tuttipulloa reggresiossa,eikä uskaltaneet hullujenhuoneelle soittaa.Peljäten että piipaa-auto hakee heti. Kyllä siellä joku paikallinen kotityöryhmä vois talkkarin ja virkavallan kanssa käydä selvittämässä minkä näköne Barbara-collection siellä oikein on.
Mutta lutkuttajat erikseen. Ei kiinnosta tuttipullon ruokavaliot taikka reenisarjat,ohjeet omituiset. Reino on kaikin tavoin mielenkiintoisempi kohde ja minun on vaikea käsittää,että näin pienestä maasta löytyy minulle älyllistä haastetta.
Reinon privaa mulle 04:37
Koita ny mieli avoimena miettiä eri vaihtoehtoja.Kuka sua aina sieltä pappilan ikkunasta kyttää kun menet ohi? Kynäniska,joka harrastaa judoa. Vai se poika,joka just äskettäin suoritti ruskean vyön ja roikkuu netissä koko ajan...mieti,mieti...

Nyt jäit kiiinni ketales! Koko viestiketjusi olen läpikäynyt,eikä kertaakaan pienintäkään vinkkiä siitä,että ohjastit lähes omakustanteisena elokuvan Rakastunut rambo. Ja teit elämätyötäs isäs varjossa jossain Tohlopissa. Tiedänpä senkin,mistä olet minuun suivaantunut. Siellä kun Nokian Elokuvakoululla sillon ryypättiin niitä saamias kulttuurirahoja,rupesin sitten uhoon,että oon kauheen wahava mies. Hirweitä rautoja. Sinä sitten urputit jotain,että kyllä sinäkin sait tempauksessa sarjassa 52kg tai jotain jonkun verran,molo. Ja minä sulle sanoin,että tsot tsot Napoleon,pidetään ne kädet vaan siellä omalla puolella. Mullahan oli käjet niikus tiät kessä.

Tää on nyt vimone warotus Nokian Judon huru-ukko,komeitten poikien maanpäällinen isä. Jos et ensi yönä privana tunnusta,että olet Esko..niin mä julkasen vähän intiimimpää kuvaa sieltä saunastanne. Oli meinaan tanan pienet vihdat.Kyllä ne jollekin Boogielle hyvin käteen olis sopinu ja munat saanu peitettyä.Meillähän asia on toisin. Mulla on semmonen tunne,että voorumin väki kaipaa lisää pallikuvia. Nyt äkkiä privaa kirjoittamaan,tai mä teen kotikäynnin valkoisen vyöni kanssa ja kun sillä vähän vetelen perseen päälle,eikös siitä aika äkkiä ruskee kans tule,molo
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 21:05

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:28
Sisällöntuottaja

21.05.2006, 03:21

Mahariski

Lainaus:
Kuinkas tässä nyt mahtaa käydä? Tuleeko 100 000 ennekuin Mahagalleriaan 10 000 vai Mahariskille viesti numero 666 ...tai ilmestyy uusin jäsen 2000.
Ne lähestyvät toisiaan... koskaan ehkä saavuttamatta,rajapinnoilla liikutaan...
:häh:

mutta sehän on tilastollisesti mahdotonta...että samaan syssyyn tulisi viestiketju numero 2000

juur nyt jäseniä 1915,viestejä 49018, ketjuja 1704..mahagalleriassa?
admin2
Ylläpitäjä

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:30
Sisällöntuottaja

22.05.2006, 22:39 #497

Tomi
Paha mode

Liittyi: 10 / 2005
Asuinpaikka: Helsinki
Ikä: 28
Viestit: 1 756 Voisiko tästä tredistä hajauttaa ainakin osan tuonne blogiosiolle?

"The Black Eyed Peas were just The Peas until Jack Bauer heard their music."
www.ufs.fi

tomi piste takamaa @ saunalahti.fi
admin2
Ylläpitäjä

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:31
Sisällöntuottaja

Äläkää ny hyvät ihmiset repikö minua paloiksi sinne tänne. Kyllä minulla on niitä rätei ja lumpui mökillä.Jokaiselle riittää ainakin yksi hiha,jota voi sitten haistella,kun minua ei enää ole.
Piti yhden miehen pippalot pitää,kun samana päivänä vitsin numero 666 kanssa sain 10 000 täyteen tässä visvaisessa paskakalleriassa. Ja juur sillä hianolla numeroloogisella hetkellä olla ite alttarin ejessä - niin eikös vaimo suunnitellu,että panee uuden täkyn soomikaksneljään ja kyykyttäää kaikki äijät. Minä en sille riitä sitten millään,tanan nymfo. Koko ajan pitäis soiro tanassa olla,kun olis muutaki tekemistä. Varootuksen sananen teille kölvit,älkää valitko itteenne palajo nuorempaa neitsykkää ja johdattako pimpparuikkimathreadeille.Harmia siinä vaan tuloo miesten maailmaan.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 21:06

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:37
Sisällöntuottaja

23.05.2006, 10:49

nettibodari
v.i.p.

Liittyi: 04 / 2006
Pahoin pelkään, että joudun lähiaikona kirjoittamaan muistosanat aiMOLLE.

Rakas Aimo, älä tee sitä. Sinä olet isähahmo meille nettiorvoille. Ei me tulla toimeen ilman sinua
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 01.12.2011 21:06

mahariski Viestin otsikko: Re: UFS Forum X-filesLähetetty: 13.02.2011 21:39
Sisällöntuottaja

23.05.2006, 13:17 #536

Tomi
Paha mode

Liittyi: 10 / 2005
Asuinpaikka: Helsinki
Ikä: 28
Viestit: 1 756 Lopeta tuo tyhjänpäiväisen paskan postittaminen nyt. Vai haluatko oikeasti, että kaikki postisi tulevat moderaattorin ennakkosensuurin läpi? Ketä kiinnostaa katsoa jotain räpsyjä, joita ei ole vaivauduttu kääntämään oikein päin? Ja hei, nuo kuvat vie serveriltä TILAA!

"The Black Eyed Peas were just The Peas until Jack Bauer heard their music."
www.ufs.fi

tomi piste takamaa @ saunalahti.fi
admin2
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu