Geenimuunneltu ruoka

Re: Geenimuunneltu maissi

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 12:44

bluezone kirjoitti:
cc kirjoitti:Ihme kun nuo kaikenmaailman "höpöjutut" pitää ihmisen terveenä, toisin kuin vaikka THL:n margariini/ statiinipropakanda.
THL: tosiaan varoittaa ihmisiä D-vitamiinin yliannostuksesta ja suosittelee sen 10 -20 mikroa osan vuodesta. Onneksi olen ajatellut omilla aivoillani jo kymmeniä vuosia ja napannut esim. D-vitamiinia purkista "Yliannoksia", tosin mitättömän pieniä , mutta THL n mukaan liikaa.
Sanon vielä kerran: Maailmaa pyörittää raha ja se jolla on rahaa riittävästi on myös valtaa ja pystyy asioita junailemaan haluamallaan tavalla.

Tämäkin väittely on aivan turha ja ajan haskausta eikä johda mihinkään.

Väitit kerran vuosia sitten, että olet ottanut D-vitamiiniä isoja annoksia jo monia vuosia. Sitten jossain toisaalla puhuit itsesi kanssa ristiin.
Tosiasiassa et sinäkään ole tiennyt D-vitamiinista erityisen kauan. D-vitamiini on uusi asia kaikille.

Tuollainen "omilla aivoilla ajattelu" on pelkkää auktoriteettejä vastaan kapinointia. Olet innostunut milloin mistäkin jutusta. Milloin on kyse alfa hicasta ja milloin esoteerisista suolan yhdisteistä.

Viranomaisen kanta ja tiede on eri asioita. Sinulle tiede on sama kuin THL. Pillereitä myyvät Tohtori Toloset ja sensaatiokirjoja myyvät Heikkilät on jostain syystä immuuneja rahan vaikutukselle.

Yliannoksia D-vitamiinia olen ottanut THL:n suosituksiin nähden tuplat jo 30 vuotta. "1.6"
admin2
Ylläpitäjä

Re: Geenimuunneltu maissi

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 12:46

cc kirjoitti:
bluezone kirjoitti:
cc kirjoitti:Ihme kun nuo kaikenmaailman "höpöjutut" pitää ihmisen terveenä, toisin kuin vaikka THL:n margariini/ statiinipropakanda.
THL: tosiaan varoittaa ihmisiä D-vitamiinin yliannostuksesta ja suosittelee sen 10 -20 mikroa osan vuodesta. Onneksi olen ajatellut omilla aivoillani jo kymmeniä vuosia ja napannut esim. D-vitamiinia purkista "Yliannoksia", tosin mitättömän pieniä , mutta THL n mukaan liikaa.
Sanon vielä kerran: Maailmaa pyörittää raha ja se jolla on rahaa riittävästi on myös valtaa ja pystyy asioita junailemaan haluamallaan tavalla.

Tämäkin väittely on aivan turha ja ajan haskausta eikä johda mihinkään.

Väitit kerran vuosia sitten, että olet ottanut D-vitamiiniä isoja annoksia jo monia vuosia. Sitten jossain toisaalla puhuit itsesi kanssa ristiin.
Tosiasiassa et sinäkään ole tiennyt D-vitamiinista erityisen kauan. D-vitamiini on uusi asia kaikille.

Tuollainen "omilla aivoilla ajattelu" on pelkkää auktoriteettejä vastaan kapinointia. Olet innostunut milloin mistäkin jutusta. Milloin on kyse alfa hicasta ja milloin esoteerisista suolan yhdisteistä.

Viranomaisen kanta ja tiede on eri asioita. Sinulle tiede on sama kuin THL. Pillereitä myyvät Tohtori Toloset ja sensaatiokirjoja myyvät Heikkilät on jostain syystä immuuneja rahan vaikutukselle.

Yliannoksia D-vitamiinia olen ottanut THL:n suosituksiin nähden tuplat jo 30 vuotta.

Jep, mutta noi on vielä pieniä annoksia.
bluezone

Re: Geenimuunneltu ruoka

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 12:47

Voitto on tärkein asia kaikessa ja ihmisen terveys jää hopealle. Lääketehtaille ei merkitse mitään vaikka tuhansia ihmisiä sairastuu ja kuolee jos se vain tuottaa voittoa ja viivan alle jää korvausten jälkeen taaloja.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 12:48

Muistan, kun isoon ääneen meuhkasit ottaneesi 250 mikroa tms. jo vuosia, mikä väite myöhemmin osoittautui valheeksi. "5.2"
bluezone

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 12:49

cc kirjoitti:Voitto on tärkein asia kaikessa ja ihmisen terveys jää hopealle. Lääketehtaille ei merkitse mitään vaikka tuhansia ihmisiä sairastuu ja kuolee jos se vain tuottaa voittoa ja viivan alle jää korvausten jälkeen taaloja.

Mutta lääketehtaita valvotaan tarkasti. Luuletko, että Heikkilälle merkitsee muu kuin kirjojen myynti ja julkisuus?
bluezone

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 12:50

Puhut paskaa En ole missään vaiheessa ottanut 250 mikroa. 125 mikroa olen ottanut pitkään.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 12:51

Heikkilää ei kiinnosta, vaikka ihmisille käy näin hänen opeillaan:

http://www.puhdasruoka.fi/topic/690-ver ... a/?p=13440
bluezone

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 12:51

bluezone kirjoitti:
cc kirjoitti:Voitto on tärkein asia kaikessa ja ihmisen terveys jää hopealle. Lääketehtaille ei merkitse mitään vaikka tuhansia ihmisiä sairastuu ja kuolee jos se vain tuottaa voittoa ja viivan alle jää korvausten jälkeen taaloja.

Mutta lääketehtaita valvotaan tarkasti. Luuletko, että Heikkilälle merkitsee muu kuin kirjojen myynti ja julkisuus?

Mitä nyt tekivät ihmiskokeita itäsaksassa tässä aikoinaan ja tappoivat muutaman ihmisen kokeillaan.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 12:52

cc kirjoitti:Puhut paskaa En ole missään vaiheessa ottanut 250 mikroa. 125 mikroa olen ottanut pitkään.

Kyllä minä tuon muistan. Et ole ottanut 125 mikroakaan niin kauan kuin silloin uhosit, ja myöhemmin sitten puhuit itsesi kanssa ristiin.
bluezone

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 12:52

bluezone kirjoitti:Heikkilää ei kiinnosta, vaikka ihmisille käy näin hänen opeillaan:

Siinä joku idiootti karpannut roskaruualla.... Älyhoi
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 12:54

cc kirjoitti:
bluezone kirjoitti:

Mitä nyt tekivät ihmiskokeita itäsaksassa tässä aikoinaan ja tappoivat muutaman ihmisen kokeillaan.

Jep, mutta tuo ei lääkkeiden käyttäjän turvallisuutta heikennä, vaan enemmänkin parantaa, vaikka paska juttu olikin.
Viimeksi muokannut bluezone päivämäärä 18.05.2013 12:54, muokattu yhteensä 1 kerran
bluezone

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 12:54

bluezone kirjoitti:
cc kirjoitti:Puhut paskaa En ole missään vaiheessa ottanut 250 mikroa. 125 mikroa olen ottanut pitkään.

Kyllä minä tuon muistan. Et ole ottanut 125 mikroakaan niin kauan kuin silloin uhosit, ja myöhemmin sitten puhuit itsesi kanssa ristiin.

En edes itse tarkkaan muista koska olen aloittanut D-vitamiinin suursyönnin. Mitä merkitystä tarkalla ajankohdalla.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 12:55

cc kirjoitti:
bluezone kirjoitti:

En edes itse tarkkaan muista koska olen aloittanut D-vitamiinin suursyönnin. Mitä merkitystä tarkalla ajankohdalla.

Sitä vain, että kerran uhosit syöneesi jo pitkään, ja peruit sitten puheesi, kun omatkin jutut meni ristiin.
bluezone

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 12:56

cc kirjoitti:
bluezone kirjoitti:Heikkilää ei kiinnosta, vaikka ihmisille käy näin hänen opeillaan:

Siinä joku idiootti karpannut roskaruualla.... Älyhoi

Joopajoo...
bluezone

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 12:57

Ei se lääkekoe mitenkään älttämättä paranna mitään. Siinä saadaan vaan parempi selvyys lääkkeen sivuvaikutuksista ja tietoa kuinka moni kuolee ja vammautuu että voidaan laskea korvauksien määrä suhteessa saatuun liikevoittoon. Lääkeyhtiöitä ei todellakaan kiinnosta ihmisen terveys, raha ratkaisee.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 12:58

bluezone kirjoitti:Kyllä minä tuon muistan. Et ole ottanut 125 mikroakaan niin kauan kuin silloin uhosit, ja myöhemmin sitten puhuit itsesi kanssa ristiin.

En edes itse tarkkaan muista koska olen aloittanut D-vitamiinin suursyönnin. Mitä merkitystä tarkalla ajankohdalla.[/quote]
Sitä vain, että kerran uhosit syöneesi jo pitkään, ja peruit sitten puheesi, kun omatkin jutut meni ristiin.[/quote]

Siinä taisi tulla muutaman kuukauden muistivirhe.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 13:00

Tämä on yksi syy miksi karppaus ja paleodieetit ovat muodissa. Tätä "tuotetta" myydään ns. radikaalina ja kapinallisena, markkinoidaan "oman tiensä kulkijoille", jotka eivät auktoriteetteja kumartele. Karppaus ja paleodieetit perustuvat pääasiassa netissä kirjoitteleviin, "postimyynnistä" ravitsemusalan tutkintonsa hankkineiden ravitsemusneuvojien blogipostauksiin(tyyliin Kresser, Mercola, Masterjohn, Guyenet), täysin kouluttamattomien tyyppien blogipostauksiin(Colpo, Taubes) tai "arvostettujen" professorien lehtihaastatteluihin (Volek, Noakes).

Yhtäkkiä koko virallinen oppi onkin huuhaata ja sen luoneet ovat pahamaineisia rikollisia. Toinen teema on tietenkin "luonnollisuus"-teema, jota kaupataan näiden dieettien ohella. "Näin mummosikin söi 1930-luvulla", "Näin esi-isämme söivät" ja "Äidinmaidossakin on tyydyttynyttä rasvahappoa". Kaikki virallisen tahon opit ovat salaliittoa jonka tarkoitus on vain sairastuttaa ihmisiä ja kerätä köyhiltä rahat pois. Itse asiassa statiinit oli kehitetty jo 1930-luvulla ja koko "lipiditeoria" on luotu vain sen takia, että voitaisiin 40-60 vuoden päästä alkaa kerätä rahaa statiineilla vapaamuurarien ja muun eliitin pankkitileille.

Valitettavasti tähän touhuun hurahtaa helposti, kun ko. dieettien markkinointi on niin nerokkaasti luotu, ja sillä pystytään tehokkaasti kosiskelemaan valtaosaa länsimaisista ihmisistä, kun annetaan lupa syödä juustoja, lihaa, pekonia ja voita&kermaa. Ja joo, onhan siellä Atkins Foundationissa myös vegetaristeille ja vegaaneille omat ohjeensa, mutta ketä kiinnostaa, ihmiset haluavat syödä pihviä ja juustoa, eikä mitään tofuja.

Varmasti se kala&kasviöljyihin perustuva karppaus(Välimeren malli) on terveellisempi, kuin "normaali" länsimaalainen, köyhä ja prosessitu ruokavalio. Kuinka moni karppaaja lopulta noin syö?
bluezone

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 13:01

Antti Heikkilä hyväkuntoinen ikäisekseen. Kasviksia ja marjoja paljon syö ja saa tarvittavat vitamiinit jne... Pitkä ja terve elämä Heikkilällä edessä.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja admin2 » 18.05.2013 13:04

Väärin terveytensä kannalta karppaajat tosiaan syö pelkkää lihaa,juustoja,kananmunia,kermaa,pekonia,makkaraa jne... Viisas karppari syö sangollisen vihanneksia ja runsaasti marjoja.
admin2
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja bluezone » 18.05.2013 13:06

cc kirjoitti:Lääkeyhtiöitä ei todellakaan kiinnosta ihmisen terveys, raha ratkaisee.

Ei kiinnostakaan, eikä tarvitse kiinnostaa. Hedelmäyhtiötäkin kiinnostaa vain voittojen teko hedelmien myynnillä ja Antti Heikkilää kirjojen myynnillä.

Lääkeyhtiö tekee rahaa toimittamalla markkinoille tiukat testit läpäisseitä tuotteita. Heikkilä voi kirjoittaa kirjaansa mitä huvittaa.
bluezone

EdellinenSeuraava

Paluu Terveys/ravinto